body Jednostavno ljubav - Noćni sati - Blog.hr body

utorak, 13.05.2008.

Jednostavno ljubav

Sjećam se kako sam jednom trčao za tobom, za tom tvojom košuljom koja je lepršala na vjetru. Jednom sam prije mnogo godina pio iz čaše u koju je skliznuo tvoj lik i podrhtvao u njoj."
"Zašto mi danas recitiraš Sandberga?"
"Zato jer uvijek čujem tebe u glasu žena koje prolaze pored mene"
"Ja sam sinoć na terasi u glasu vjetra koji je razgovarao sa zvjezdama prepoznala tebe nasmijanog, tvoju vječno snenu sjenku u meni"
"Isprekidani odgovori mojih prisjećanja mi uvijek govore da živiš i da me tvoje lice gleda iz svakog ugla u gradu, da si prisutna u podnevnoj vrevi na ulcama, u gužvi na peronima, u metežu na areodromima, da si uvijek u meni"
"Kada osluškujem mjesec, prepoznajem tvoj lik u njemu, tebe u srebrnoj odori noći koja nas uvijek sjedinjuje. Tada mi se čini da si veliko srebreno jezero okruženo brezama i borovima koji mješaju svoju bjelinu i zelenilo sa zvijezdama u beskrajnom mraku neba"
"Mjesec i jezero su isprepleli svoje ruke pod mojim srcem i postali ljupka žena u lepršavoj košulji za kojom sam trčao."
"Tvoje ruke su vjetar koji miluje moje lice dok stojim na terasi i prepoznajem tvoje oči u beskrajnom mraku neba"
"Ti me čekaš u pod slojem mahovine i lišća nadohvat hrastovih ruku, spremna kao i uvijek da opet nekud otrčiš da bih slijedio u vjetru tvoju lepršavu košulju"
"Molim te govori dalje, govori mi jezikom Sandberga, da uvijek bude jednostavno ljubav "
"Danas znam zašto sam trčao da uhvatim tvoju lepršavu košulju, Ona je treperila u ritmu tvoga smjeha i govorila mi jednostvo ljubav."

22:18 - Komentiraj ( 25 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>



  svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Noćni sati
A ja pišem pjesmu..
Ne, to nije moja profesija..
Zavidim onom tko od toga zivi
Iz mene govori tuga..

Sviđa ti se moj blog?
Onda glasaj i podrži me

Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

Koliko vas je bilo



html hit counter

Blogovi koje čitam

SHEFYCA
SPISATELJICA

Poezija

Posljednji anđeo
U snu jedne ljetne noći
U zabludi veoma davnog vremena
Postojala je duša u samoći
Svijetla točka u mračnoj dubini.

Živjela je u mislima sanjara
Poklanjajući udisaje čežnje
Živjela je u oblicima tame
Poklanjajući udisaje strasti.

U snu druge ljetne noći
U zabludi veoma bliskog vremena
Rasprsnula se duša u samoći
Jedina svijetla točka u mračnoj dubini.
Heart
Smisao života
Nasred ceste,na bijeloj liniji
Mračne noći tamnih obrisa
I noći u kojoj sve umire
A opet sve i živi
Protok energije,i ništa više.
Nasred ceste,na bijeloj liniji
Leži

Smrt za život
Život za smrt
Protok energije,i ništa više.
Pogledom uperenim ka zvijezdama
Možda

Misli ne postoje
Samo uzdasi koje ne mogu čuti
Vapaji,i ništa više.
Ali pomoći nema
Ili ne znam način
To je ionako samo
Još jedan
Pregaženi puž na cesti
I ništa više.

Heart
Mramor
Grad je vreo i pust.
Kroz njega sporo
mojih čizama odzvanja zvuk.
U prljavim ulicama preljeva se muk.
Asfalt je crn i gust.
Ni blagu sjenu ne nazire.
Uzduh je rijedah i suh.
Kroz gole grane vjetra ne ćuh.

Na uglu mrak i svijetlo se bore.
Pokraj abonosni Mramor miruje.
Mrk je došao sa goleme gore.
U njemu slabe moje jake more.

Ondje u najhladnijoj od zima,
Golo Sunce pruža svoj krak.
Dan nikad neće biti noć
jer jučer spoznao sam Kozmos.
Heart

Tu noc kad si se udavala
nitko ne zna zasto si plakala
da li radi tamjana ili starih uspomena
tu noc kad si se udavala
nitko ne zna zasto si plakala
il' ti je kroz glavu proslo sve

Tu noc kad si se udavala
mene pijanog su odnijeli
moji prijatelji vjerni psi
do jutra me tjesili
da ima milijun takvih kao sto si ti
i da cu te preboljeti

Tu noc kad si se udavala,
meni kroz glavu proslo je

Ref.
Postoje neki drugi svjetovi
za nas bi bili rajski cvjetovi
o, samo da si htjela pobjeci
ovako stisni zube, ne placi

Tu noc kad si se udavala
meni kroz glavu proslo je
tvoje smijesne za maturu haljine
sandale boje mjesecine

Prljavci

CREDITS

picture: gnce
base code: sugarmeemee